יום שישי, 22 באפריל 2016


חג חרות 
קדש ורחץ כרפס ייחץ.......
היום שנערוך את הסדר , נזכור שהינו עבדים ועתה בני חורין , אם יש משהו שיקר לי יותר מהחיים שלי ברמה האישית זו החרות שלי, היכולת שלי לעשות כרצוני, שאני לא עבד של אף אחד, שאני מחליט על עצמי ולא נתון לשקול דעתו והחלטתו של איש ... ואין כמו החרות של עם ישראל בארץ ישראל. שאנחנו בני חורין ולא עבדים של עם אחר.
ואין כמו הזית לסמל את החרות  , עץ שגדל בתנאים קשים , באדמה סלעית, שמסוגל לחדור לתוך סלע ולשבור אותו, שיכול לגדול בלי מים כמעט, שעומד איתן בשלג הגדול ובחום הלוהט, ושמניב פרי שאין כדוגמתו, הן לשמן והן למאכל , ומאריך ימים , שאין כמו צלו ביום חם,  ותמיד עומד זקוף איתן ומשרה אווירה של ביטחון.

חג חרות שמח
   חג אביב שמח
      חג מצות שמח
          חג פסח כשר ושמח

לכם  ולכול בית ישראל באשר הנם.

בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל.

אלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה