יום שבת, 16 באפריל 2016

בית מרקחת
כמידי שבת בבוקר , לפני הקפה אני לוקח כף שתיים של שמן זית, ככה כול שבת , למה?
יש הרבה אנשים שלוקחים תוספי מזון מסוגים שונים, ויטמינים למיניהם, ובכלל ... אני לוקח שמן זית .
לשמן הזית סגולות רבות , ללא כולסטרול , ללא שומן רווי . אך מנגד נותן המון ויטמינים ומינרלים החשובים לאדם  .
תורם רבות למערכת העיקול , מנקה אותה וממריץ אותה. ממש בית מרקחת שלם בכף אחת של שמן זית.
ולכן חשוב לקחת אותו כשהוא נקי ולא כאשר הוא מתווסף למאכל כמו סלט או חומוס , ששם  באופן טבעי שמן הזית מתערבב עם חומרים אחרים והאפקט שלו יורד.
ישאל השואל ...רגע זה לא טעים בכלל , אך אני יכול לבלוע את זה.
קודם כול מתרגלים , כאשר אדם נוטל כדורים מסוגים שונים או סירופ , ודאי זה לא טעים ובכול זאת לוקח.
ואני לוקח שמן זית מזן ברנע שהטעם שלו עדין מאוד, שהמרירות והחריפות שלו מאוד עדינות . 
כבר דיברנו שהשמן שאני מיצר (בגלל המהירות שהוא מגיע לבית הבד (מהעץ לאבן כבר סיפרנו) ) עם חומציות מאוד נמוכה (מתחת ל0.2%) ולכן טעמו נהדר וככה כבר כמה שנים טובות , כול שבת כף שתיים של שמן זית.

רק בריאות
אלון
ניתן להזמין שמן זית בהספקה עד בית הלקוח בטלפון 052-2369955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה