יום שבת, 18 ביוני 2016

למה אנחנו
מספיק גדולים ומספיק קטנים

שואלים אותי למה לרכוש את השמן דווקא שלך?
כמו שקהל העוקבים שם לב הבלוג הזה לא בדיוק עוסק בשיווק , ובסופו של יום אנחנו מייצרים שמן בשביל למכור אותו.

אז למה באמת אנחנו?

מבלי לזלזל באחרים שמן הזית של החברות הגדולות הוא מקצועי אבל...
אלו שמבינים באמת בשמן הזית במותגים הגדולים ,לא יכולים לשלוט באמת בכול התהליך , איש המקצוע לא יכול לגזום את כול העצים, הוא לא יכול לחגר את כול העצים, הוא לא יכול להתאים את ההשקיה בכול העצים, הוא לא יכול להיות כול הזמן בבית הבד בעת הדריסה ואצירת השמן , ולכן הוא צריך פועלים, הוא יסביר להם, אולי יבדוק אותם אבל לא יכול לעשות זאת בעצמו.

לעומת זאת אני עושה את כול העבודות בעצמי, כול עץ נגזם על ידי, כול ענף חוגר על ידי, אני  נמצא בבית הבד, אני מאחסן את השמן.

למעט המסיק שאני נעזר בפועלים הכול נעשה על ידי ולכן שמן הזית שאנחנו מפיקים הוא משובח, כי אנחנו שולטים על כול התהליך, יודעים לזהות את הבעיות עוד טרם היווצרותם, יכולים לקבוע את עיתוי המסיק במדוייק ולכן מופק שמן זית משובח מאוד, הן באיכות הנמדדת (אחוז חומציות) והן באיכות הנקבעת הטעם הרייח .

מצד שני אנחנו מספיק גדולים בשביל שנוכל לשלוט בכול התהליך , כי אם היה לנו רק דונם אחד שיפיק 10 ג'ריקנים , אזי שוב לא נוכל לשלוט בהכול, לא נוכל לקבוע את עיתוי המסיק, לא נוכל לקבוע מתי ניכנס לבית הבד , ולא נוכל לקנות מכונות למסיק שנמסוק כמות גדולה ביום אחד .

ולכן:
 אנחנו מספיק גדולים ומספיק קטנים.

כמו שאמרנו לקנות שמן מאיתנו זה בדיוק כמו לקנות יין מבוטיק ולא מקו יצור.

השמן שלנו הוא מדויק הן בטעם הן באיכות והן בטיב.


אלון קמינקר

ניתן לרכוש שמן זית כתית מעולה בשיווק עד בית הלקוח 0522369955


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה