יום שני, 2 במאי 2016

סיפור מהיום

הנה אנחנו בגלבוע , פגישת עבודה , הנושא מים.
ומגיעים כולם ואז מגיע ר' , מושבניק מגדל פרות הרועות בגלבוע, לוחצים ידיים ויש לו יד של מושבניק של פעם , ואני שאיני שדוף וידי אינה רפה, (XXXL) אומר לו , גם אני מושבניק מגדל זיתים .... , מסתימת הפגישה ואז הוא אומר כן , יש לי חלקה שאני רוצה לנטוע בה זיתים.
ואני כמובן אשמח לייעץ לו...

 ומה כדאי לי לנטוע?

אני: כמובן שצריך להתאים את הגידול לחקלאי, את הזן למגדל, כמו שלא כול איש מתאים לכול אישה , וכמו שלא כול אישה מתאימה לכול איש,  חייבים להתאים את הזן למגדל, אחד זמנו בידו , והוא גמיש במועד המסיק , ויכול למסוק בכול עת אולי יתאים לו קורטינה, ואחר אולי יתאים לו ברנע ואחר שרוצה רק להחזיק באדמה , וזו גם אדמת שוליים ומים יש בקושי יתאים לו סורי וכך הלאה והלאה .וכמה מים יש ובאיזו אדמה נוטעים.
ואז ג' איש חברת המים מציע אסקל זן נחמד יציב רווחי .

וככה בראש הגלבוע עומדים ומדברים חקלאים על זיתים.

ואני ...
אני מחבר אנשים לזיתים וזיתים לאנשים .


אלון

ניתן לרכוש שמן זית כתית מעולה בהספקה עד בית הלקוח 052-2369955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה