יום רביעי, 11 במאי 2016

עצמאות
25 שנים שרתתי בצה"ל , אנרכיסט שכמוני , שלא מכיר בשררה ,ומעולם לא קיבל אותה, 25 שנים, ולמה?
זאת הארץ שלנו ,זה ביתנו, ואין לנו שותפים לבית הזה.

בכול תפקיד תמיד ידעתי שאני שומר על הבית, את רוב השרות שלי ביצעתי בגדוד" הקשתות" של צה"ל, גדוד שהפעיל מכ"מ קרקעי ,שאיתר וגילה מסתננים שניסו להיכנס לארץ שלנו ולא בדרכים המקובלות (נתב"ג) , כאלו שניסו לפגע ולפגוע באזרחי הארץ, כאלו שחשבו אם נראה דם נקום ונברח.

וכאשר אתה עוצר אחד, אתה עוצר גם את "חברו" שברור לו שהמדינה הזאת עושה כול שביכולתה ע"מ לעצור את הנבלות מלהיכנס לארץ ולפגוע בנו.
ואנחנו בגדוד הקשתות , הצלחנו לחסום בעזרת טכנולוגיה שנועדה לאתר פרות בטקסס ארה"ב את אותם מפגעים .

ואני זכיתי להיות חיל בגבול לבנון ( 7 ק"מ מהבית שלי) ולמעשה לשמור על הבית , והייתי מפקד צוות בתוך לבנון ולאחר קורס קצינים מ"מ ומ"פ בגזרת גבול לבנון , וחיילי שמרו על הגזרה הצפונית מפני חדירה של אלו, ושמרתי שם על הבית ועל ביתם של חברי בגבול לבנון שגדלתי אתם. וזכיתי שמעולם לא נצרכתי לתת הסברים על חדירות שנגרמו בעקבות כשל של חיילים.

וכאשר הייתי סמג"ד בגדוד זכיתי שאנחנו נשמר על ביתם של כול יושבי הארץ הזו מפני "חדירות" ותמיד הנו חדורי רוח של שליחות , רוח של יהודים ציונים שהגשימו את חזון הדורות.  

ההיתי בעוד תפקידים צה"ל , אבל לא היה תפקיד שדמה או התקרב לשרות, בגדוד שבו כה מעטים עשו עבודה כה חשובה, שבעזרת העניים והאוזניים מנעו חדירות לארץ ומנעו אסונות שיכולו להתרגש עלינו.

וביום העצמאות ה 68 של מדינת ישראל , למדינה חזקה ובטוחה .

אלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה