יום ראשון, 29 בינואר 2017

50

לפני 50 שנים נולדתי, ב29/1/1967 בי"ח שבט התשכ"ז . נולדתי במושב שדה אליעזר,  בכור להורי , ישראל ודרורה קמינקר ז"ל.

והיום במלואת לי 50 שנים , החלפתי קידומת משנות ה 40 לחיי לשנות ה50 , יש לי הזכות והחובה לעשות חשבון נפש קטן, מה עשיתי, מה בניתי ומה אני עושה.
אז נתחיל:
נולדתי במושב שדה אליעזר לזוג הורים שנתנו לנו הילדים הכול, החל מאהבה ודרך השכלה ולימוד וחינוך ודרך ארץ, לא חסכו מאיתנו דבר  וכול שיש לי אני חייב להורי.

למדתי באזור , בעמק החולה , בפריפריה , כאשר המורים שלנו אהבו את עבודתם, בימים ההם בקיבוצים יכל כול אחד ממורי לקום ולעבור לתפקיד אחר, ככה או ככה קיבל את אותו דבר מהמשק שלו, אם היה עובד בפלחה או במטעים או בבית הספר היה שכרו זהה (לא קוראו לזה שכר בקיבוצים של אז) ולכן רק אלו שראו בזה שליחות נשארו להיות מורים ואיכותם הגבוהה בהתאם.

בצה"ל:
רציתי להיות טיס , כבר ראיתי את עצמי מטיס מסוקים,  ובגיבוש לקורס טיס , בערב השני נקעתי את הרגל וגם החלום להיות צנחן נגוז והגעתי ל"קשתות".  גדוד שהפעיל מכ"מ לגילוי מחבלים , לא יכולתי לחשוב על תפקיד שיותר מתאים לי , עבודה בלילה ראש גדול , לבד וללא מפקדים, יצאתי לקורס קצינים,  ובגדוד התחלתי כמ"מ ומ"פ וסמג"ד ושם גם הכרתי את אישתי מיכל לבית הררי מצפת אם ילדי.

מיכל אישתי היום מנהלת בית ספר אם ילדי: דור דרורה  הגדולה על שם אימי דרורה ומאיה וניר ישראל על שם אבי , הם הם גאוותי ונחת הרוח שלי, ילדים שהם כולם נחת להוריהם (ואני לא פולני) 

למדתי הנדסה בטכניון במהלך שירותי הצבאי ועם שחרורי חזרתי ונטעתי את כרמי הזיתים שעליהם אנחנו דנים. 
תיקצר היריעה לסקור את כול 50 שנותי , אבל במספר מילים אלו אני מביט לאחור ואני גאה  במה שעשיתי ובמה עושה.

אלון קמינקר

ניתן לרכוש שמן זית 0522369955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה