יום שישי, 23 בפברואר 2018

לחיות בטבע

לפני כשלוש וחצי שנים חזרנו למושב שדה אליעזר המושב שבו נולדתי  לאחור שלמעלה מ 20 שנים גרנו בכרמיאל, בנינו בית בהרחבה על האדמות שלנו המוקף בכרם זיתים. 

בלילה הראשון אשתי שאינה בת המקום מעירה אותי בבהלה.... היא שומעת צרחות כאילו אישה צורחת לאחר שעברה התעללות פיזית קשה... ואני תוך כדי שינה אומר לה זה דורבן.... וחזרנו לישון.
ככה זה כאשר אתה גר בתוך הטבע .
 אמר לי מישהו כאשר שמע על שפע חיות הבר המסתובבות בחצרי . תנים זאבים שועלים, חזירי בר צבאים, גיריות  ציפורים עופות מסוגים שונים. "אתה גר ליד שמורת טבע...." עניתי לו "ממש לא, אני גר בתוך שמורת טבע"
והיום תוך כדי גיזום כרם הזיתים הנמצא בכניסה לשמורת החולה, תכף כאשר יורדים מכביש 90 אני רואה את התמונה הבאה.


אמרתי לעצמי זה לא צבי ולא משהו שאני מכיר.


הרמתי טלפון ליורם הפקח משמורת החולה (הוא כבר גילה צפרדע שלא ראו בשמורת החולה ובעולם למעלה מ70 שנה) , שלחתי לו את התמונה ואמר לי שזו יחמורה.


מתברר כי שחררו בשמורת החולה יחמורים והנה אחת הגיע לכרם הזיתים שלי


אלון קמינקר

ניתן לרכוש שמן זית 0522369955 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה