יום רביעי, 19 בפברואר 2020

יצוא

בעבר גידלתי קומקוואט (תפוז סיני) ליצוא, גידלנו דונם אחד שהיה 1% מיצוא מדינת ישראל . הנו הראשונים שהבאנו את הגידול לבית האריזה ואפילו הנו בראשית עונת היצוא  (אוקטובר) של הקומקוואט כשליש מיצוא מדינת ישראל.

הגידול הזה נהיה לא ריווחי מסיבות מגוונות ונעקר, וחשבתי שפרק היצוא שלי הסתיים .

לא

משיחות שלי עם לקוחות (רוב הלקוחות הנם לקוחות קבועים) התברר לי כי גם היום השמן שלי מסתובב לו בעולם.

סרילנקה : איש עסקים ישראלי שנמצא על הקו ישראל סרילנקה לוקח במזוודה שמן זית כמתנה למארחיו , מבחינתו תשורה  סימלית וזולה , מבחינתם תשורה נאה ומכובדת. הדבר נמשך כבר כמה שנים, כול נסיעה שלו אני מביא לו פחי שמן, ממש רגע לפני שהוא טס.

מולדביה: לקוח שלי שחי על הקו ישראל מולדביה לוקח איתו שמן זית שלי, אך הוא יבשל וירגיש את הארץ ללא שמן הזית מהבית?
מבחינתי סגירת מעגל המשפחה של אבי ז"ל עלתה משם לפני 87 שנים .

אתיופיה: הגיע משלחת רפואית מאתיופיה לישראל ורצו להעניק להם משהו מהארץ, ומה הם בחרו להעניק שמן זית שלנו שאתם משתמשים בו.

ברזיל: גם לשם הגיעה השמן שלי.

ארץ זבת חלב ודבש וכמובן שמן זית.

אלון קמינקר
ניתן לרכוש שמן זית 0522369955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה